Op weg naar Addo - Reisverslag uit Addo, Zuid-Afrika van rickcrauwels - WaarBenJij.nu Op weg naar Addo - Reisverslag uit Addo, Zuid-Afrika van rickcrauwels - WaarBenJij.nu

Op weg naar Addo

Door: Rick

17 Maart 2016 | Zuid-Afrika, Addo

Gisterochtend namen we afscheid van het fantastische Tsala. Maar nier nadat we zagen dat tijdens het ontbijt rwee bavianen op dievenoad gingen. Achteraf bleken ze een kaars uit een lantaarn gejat te hebben. Kennelijk had iemand behoefte aan een romantisch avondje.

De route ging richting het Tsitsikamnabos, waarbij we eerst een stop maakten om een stukje van de Otter Trail te liopen, een spectaculair voetpad langs zee dat eindigde bij drie hangbruggen boven een riviermonding.

De eindbestemming voor die avond was de Fernery Lodge waar we na 8 km onverharde bosweg enigszins door elkaar geschud aankwamen. We hadden daar een leuk chalet, gelegen aan een oasr mooie watervallen met zicht op zee.

Vanochtend ging de reis verder richting het Addo Elephant Park, waar we in de buurt verblijven in weer een orachtig verblijf. Morgenochtend weer een gamedrive, maar zometeen eerst een voetmassage voor de broodnodige ontspanning.

Het leven is echt heel vervelend in Zuid-Afrika.