Plettenberg Bay - Reisverslag uit Plettenberg Bay, Zuid-Afrika van rickcrauwels - WaarBenJij.nu Plettenberg Bay - Reisverslag uit Plettenberg Bay, Zuid-Afrika van rickcrauwels - WaarBenJij.nu

Plettenberg Bay

Door: Rick

15 Maart 2016 | Zuid-Afrika, Plettenberg Bay

Toen we gisteravond in onze boomhut aankwamen na het heerlijke diner, was ons kacheltje al lekker warm: service kent kennelijk geen grenzen in Zuid-Afrika. Iemand had de gordijnen dichtgedaan, het bed klaargemaakt voor de nacht en het haardvuurtje knapperde gezellig.

Vanochtend op het gemak genoten van het uitgebreide ontbijt. We hadden besloten er een lekker lui dagje van te maken en in Plettenberg Bay naar het strand te gaan. Maar eerst werden we nog verrast door een vrij serieuze spin voor onze deur en een aap die over de reling voorbijliep. Kennelijk zitten we toch echt in een boomhut.

In Plettemberg hebben we een stramdwandeling gemaakt en na een lichte lunch zijn we teruggegaan naar onze hut om lekker bij de infinity pool in de zon te gaan liggen met een glaasje wijn. Het Zuid-Afrikaanse leven is zo gek nog niet.

• 15 Maart 2016 - 16:56

Machiel:

Wat zal die aap geschrokken zijn! Leuk die verhalen te lezen!